PRESSEMEDDELELSE

A-VIEW har vind i sejlene: Sådan er det gået siden vores deltagelse i Løvens Hule

Den nordiske garderobe er typisk sort, grå og hvid, men det er A-VIEW ved at lave om på. Med en farvepalette fyldt med attitude og livsglæde indtager A-VIEW Norden med storm, og vender nu blikket sydpå mod Tyskland.

For et år siden, den 25. februar 2021, blev A-VIEW og modeiværksætteren, Jakob Bording Andersen kastet for løverne og gik hjem med en millioninvestering, et løfte om hjælp til online salg og marketing samt en ny partner i form af serieiværksætteren Jan Dal Lehrmann.

Herfra tog det fart i Danmark, internationalt og online for A-VIEW, der på én weekend omsatte for lige så meget, som hele året før. A-VIEW er gået fra at være rimelig ukendt, til i dag at være et brand, som de fleste unge kvinder kender til. Den stigende interesse ses også hos de mange nye forhandlere i Danmark, Norge, Tyskland og Holland, hvor brandets livlige design skaber stor opmærksomhed og vækst.

På rejsen efter Løvens Hule har Lehrmann hjulpet med strategien for virksomheden. Specielt inden for digital marketing og e-commerce er der blevet tryllet. Målet var at forbedre A-VIEWs online shop og øge kendskabsgraden hos kunderne via sociale medier, hvilket i høj grad må sige at være lykkedes. I dag har A-VIEW over 20 tusind følgere på Instagram, høj interesse på fashion-messer og kollektioner der lynhurtigt bliver udsolgt. Alt dette har sikret A-VIEW en omsætningsstigning på 30% i Corona-året 2021.

”Det har været en fest at samarbejde med A-VIEW om deres online og SoMe strategi. Vi startede som små online, men vores digitale synlighed har udviklet sig med lynets hast, ligesom vores online omsætning er 10x i forhold til året før” siger Jan Dal Lehrmann

Rejsen efter Løvens Hule har dog ikke været uden udfordringer. Med den øgede opmærksomhed er A-VIEW blevet hevet i arme og ben af forhandlere som ønsker et samarbejde med virksomheden, samtidig med at det vælter ind med ordrer. A-VIEW har derfor udvidet fra 4 til 7 medarbejdere med forstærkning til marketing, kundeservice og salg i udlandet.

I 2022 har A-VIEW sat barren endnu højere og har et mål om at øge sin omsætning yderligere med 25% og brede sig endnu mere ud internationalt. Dette ser allerede lovende ud, hvis man kigger på den høje stigning af salg i ind- og udland, hvor A-VIEW er blevet en del af to store online salgskanaler, Boozt.com og About You, blot 1,5 måned inde i det nye år.

”Vores mål er at nå en omsætning på 30 millioner DKK og udvide med 2-3 udenlandske agenturer, så vi kan spille med de store europæiske online webshops” siger Jakob Bording Andersen.

 

 

For yderligere information, kontakt venligst:

Jakob Bording Andersen, adm. Direktør, A-VIEW, 40 48 47 48 / jakob@a-view.dk

Jan Dal Lehrmann, Lehrmann Ventures, 40 43 41 13 / jan@jlejendomme.dk