FAQ
FAQ - oftest stillede spørgsmål
Her kan du læse mere om vores oftest stillede spørgsmål. Vi har forsøgt at samle så meget information som muligt, men skulle du stadig være i tvivl, kan du kontakte os.
Vi har åbent på telefonen mandag til torsdag fra 9-12. Ellers kan du udfylde formularen nedenfor, og så vender vi tilbage hurtigst muligt.
- Mail: kontakt@a-view.dk
- Tel.: +45 53 80 48 81
Levering
Hvornår vil jeg modtage mine varer?
Når du har placeret en ordre på a-view.dk, behandler vi den hurtigst muligt. Vi tilstræber at holde ekspeditionstiden under 2 hverdage, og meget ofte leverer vi indenfor 3-5 hverdage herefter.
Du kan læse mere her.
Hvordan foregår leveringsprocessen?
Når du har placeret en ordre, vil du modtage en bekræftelse på e-mail. Når lageret når til din ordre, vil du modtage en shipping confirmation på mail, når ordren er pakket og klar til afhentning af GLS.
Vi hæver først beløbet fra din konto, når varen bliver afsendt fra vores lager (West Logistics). Når det sker, vil du modtage en shipping confirmation på mail. Har du valgt levering til pakkeshop, vil du modtage en mail eller SMS når pakken kan hentes om at pakken fra Textile Logistics er klar til afhentning. Husk at medbringe pakkenummer.
Hvad koster det at få leveret min ordre?
Nedenfor finder du en oversigt over de danske fragtomkostninger, når du handler hos os. Fragten er gratis i Danmark når du køber for over 599 kr.
Følgende priser er for levering i Danmark:
Levering til hjemmeadresse |
49 DKK |
Levering til GLS pakkeshop *1 | 39 DKK | Fri fragt ved køb over 599 DKK |
Levering til erhvervsadresse |
39 DKK | Fri fragt ved køb over 599 DKK |
- Du kan frit vælge blandt en af GLS' mange udleveringssteder i Danmark.
Hvilke lande leverer a-view.dk til?
På nuværende tidspunkt leverer vi til følgende lande:
- Danmark
- Sverige
- Norge
- Belgien
- Tyskland
- Holland
- Frankrig
- Irland
Hvilke leveringstyper kan jeg vælge?
Hos A-VIEW kan du vælge mellem 3 leveringstyper; levering til din hjemmeadresse, levering til GLS pakkeshop, eller levering til erhvervsadresse.
Hvad gør jeg, hvis I har sendt mig en forkert vare?
Skulle vi ved en fejl have sendt dig en forkert vare, bedes du kontakte vores kundeservice.
Hvad gør jeg hvis varen er beskadiget/har fejl?
Læs afsnittet nedenfor vedr. reklamation.
Ordre
Hvordan kan jeg følge min ordre?
Når din ordre er pakket, modtager du en shipping confirmation via mail, hvori du finder et track & trace nummer. Du har herefter mulighed for at følge din pakke via track & trace fra den afsendes til den bliver leveret. Vi gør brug af GLS.
Kan jeg slette eller ændre min ordre?
Hvis du ønsker at slette eller ændre din ordre, kan du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt efter bestilling. Vi vil herefter undersøge om det er muligt at redigere ordren.
Indeholder din ordre forkerte informationer?
Skulle din ordre eller ordrebekræftelse indeholde forkerte informationer, bedes du kontakte os.
Returnering og reklamation
Hvad gør jeg hvis jeg ønsker at lave en reklamation?
Hos A-VIEW er kvalitet i fokus, men hvis du mod forventning skulle opleve fejl eller mangler ved en vare, er dit køb omfattet af Købeloven, herunder mangelreglerne og du har 24 måneders reklamationsret på alle varer. Er en vare beskadiget eller defekt, kan du derfor lave en reklamation.
Du skal skrive en mail til; kontakt@a-view.dk I mailen oplyser du dit ordrenummer eller fakturanummer, vedhæfter billede(r) samt beskrivelse af fejlen på varen. Du vil herefter blive kontaktet om det videre forløb, og på den måde kan vi hurtigst muligt tilbyde en løsning på problemet på baggrund af dine informationer.
Hvad er mine rettigheder, hvis jeg ønsker at returnere en vare?
Du kan selvfølgelig fortryde dit køb, og hos A-VIEW har du altid 14 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Ønsker du at returnere din pakke, skal varen være pakket ind i den originale emballage, og den skal returneres til os i ubrugt stand via nedenstående link. Ved returnering fra Danmark fratrækkes 39 kr. i fragtgebyr.
OPRET RETURLABEL HER: RETUR
- Pak varen (gerne i den pose/pakke, du modtog den i, hvis muligt)
- Opret returlabel via linket
- Print og klister returlabel uden på pakken
- Indlevér returpakken ved nærmeste GLS pakkeshop
Vi gør opmærksom på, at du har ansvaret for pakken, indtil vi har modtaget den. Det kan derfor være en god idé at få en kvittering, når du afleverer din pakke til retur.
Hvordan får jeg mine penge tilbage?
Når vi har modtaget din pakke, vil vi tilbageføre pengene på din konto. Vær opmærksom på at der kan gå op til 14 dage før du kan se pengene på din konto.
Skulle du opleve problemer med din returnering bedes du kontakte vores kundeservice.
Rabatkoder og kampagner
Hvordan bruger jeg en rabatkode/voucher?
Du benytter en rabatkode ved check-out. Placér din(e) ønskede style(s) i kurven, fortsæt til kassen og indtast rabatkoden i det tomme *rabatkode* felt. Herfra udløses kampagnen og rabatten trækkes.
Hvordan virker rabatkoder?
Rabatkoder virker forskelligt afhængig af kampagnen. Nogle giver fri fragt, mens andre giver rabat. Som udgangspunkt virker rabatkoder ikke på udsalgsvarer og forudbestillinger medmindre andet er angivet.
Kan man kombinere rabatkoder?
Rabatkoder kan desværre ikke kombineres.
Min rabatkode virker ikke
Har du problemer med indløsning af en rabatkode, så kontakt os her.
Nyhedsbrev
Hvordan kan jeg tilmelde mig A-VIEWs nyhedsbrev?
Du kan tilmelde dig via vores tilmeldingsformular, som du finder på forsiden af webshoppen (enten via pop-up eller i footeren).
Hvad får jeg ud af at tilmelde mig nyhedsbrevet?
Der er flere fordele ved at være tilmeldt vores nyhedsbrev. I vores nyhedsbrev vil du modtage information om nye kollektioner og udsalg, sneak peeks på nye kollektioner, eksklusive tilbud og rabatkoder, og meget mere.
Desuden får du 10% rabat på din næste ordre når du skriver dig op til vores nyhedsbrev.
Hvor ofte modtager jeg nyhedsbreve?
Vi sender nyhedsbreve ud ca. 2 gange om ugen. I forbindelse med kampagner (f.eks. Black Friday) kan det forekomme, at frekvensen er lidt højere.
Bliver min e-mailadresse givet videre?
Nej, din e-mailadresse og andre oplysninger bliver aldrig delt med tredje part.
Hvordan kan jeg afmelde mig nyhedsbrevet?
Ønsker du ikke længere at modtage vores nyhedsbreve, kan du nemt og hurtigt afmelde dig. I bunden af hvert nyhedsbrev er der et link til afmelding.