Pressemeddelelse: Aarhusiansk tøjbrand er tilbage på egne hænder efter investering fra Løvens Hule

Siden Jan Lehrmann, kendt fra Tv-programmet Løvens Hule, købte sig ind i modefirmaet A-view i 2021, har virksomheden oplevet stor fremgang og vækst. Nu har grundlægger og CEO, Jakob Bording Andersen, tilbagekøbt sin andel og er nu eneejer af tøjvirksomheden.

Dette indebærer, at tidligere medejere Margrethe Lehrmann, Jan Lehrmann, Henrik Dam Jeppsen og Trine Rønsbøl, træder ud af ejerkredsen.

Ejer og CEO, Jakob Bording Andersen, udtaler i den forbindelse:

“Vi befinder os i en dynamisk tid, hvor forandringer er uundgåelige. Mit fokus er at skabe et mere agilt og responsivt A-View, der kan tilpasse sig brancheudviklingen. Jeg er taknemmelig for de tidligere medejeres bidrag, men det er nu tid til at tage styringen og bringe virksomheden til nye højder.”

Modebranchen står i denne tid over for store udfordringer. Ændret forbrugeradfærd, prisstigninger og skærpede krav til bæredygtighed presser virksomhederne. Der er yderligere konkurrence i branchen, hvor mange aktører kæmper om kunderne.

A-View lærte af Corona-krisen, som tvang dem til at tænke anderledes for at overleve. Derfor har A-View erfaret vigtigheden af at have en strategi, som hænger sammen hele vejen fra leverandør til slutkunde. Ved at tilbagekøbe ejerskabet bliver virksomheden mere agil og vil lettere kunne følge med den omskiftelige udvikling i branchen. Virksomheden står stærkere end nogensinde før og skiftet af ejerkredsen sikrer, at A-View kan positionere sig som en stærk aktør på trods af de aktuelle udfordringer i modeverdenen.

A-View vil fortsat dedikere sig til kvalitet, innovation og moderigtigt design og har gentagne gange vist, at de er omstillingsparate. Året 2024 er startet rigtig godt ud med udsigt til fortsat vækst i 2. kvartal.

For yderligere information, kontakt venligst:

Jakob Bording Andersen, adm. direktør, A-VIEW, 40 48 47 48 / jakob@a-view.dk